השר פרוש: "הממשלה צריכה לאפשר בנייה מהירה יותר"

אבי יעקב No Comments on השר פרוש: "הממשלה צריכה לאפשר בנייה מהירה יותר"

השר פרוש קיים סיור בשומרון יחד עם ראש מועצת שומרון יוסי דגן. בביקור באלון מורה אמר לו יוסי דגן: "מטרת העל להגיע למיליון תושבים. אם הציבור החרדי והדתי יחד אי אפשר עלינו"

22:24
27.04.24
קובי פינקלר No Comments on ברקע הלחימה ברצועה: גדודים בצה"ל נערכים לפעולה ברפיח

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר ירושלים ומסורת ישראל, מאיר פרוש, קיים סיור בשומרון בהזמנת ראש המועצה האזורית שומרון, יוסי דגן, במטרה לחזק את ההתיישבות היהודית ולדון בשיתופי פעולה בתחומים שונים.

במפגש מיוחד במרכז מורשת אלון מורה, בהשתתפות בני קצובר, ממקימי ההתיישבות ביהודה ושומרון, יושבי הראש ומזכירי היישובים בגב ההר, הציגו נציגי הישובים המובילים במועצה האזורית שומרון את פעילותם ואת תנופת ההתפתחות שנמשכת בתקופה זו.

השר פרוש שיבח את ראש המועצה דגן ואת אנשי ההתיישבות בשומרון והביע את הערכתו על המשך העשייה המבורכת. ראש המועצה דגן הזכיר לשר פרוש את פועלו הרב לבנייה בשומרון בימין כשר השיכון בפועל.


השר מאיר פרוש אמר בסיכום הביקור: "האמת היא שהתגעגעתי להגיע לכאן לשומרון. תמיד נשאר פינה חמה בלב למקום כאן. יש כאן בנייה, אך לא מספיק לטעמי. אני הכרתי קצב בנייה מהיר יותר כאן וזה מה שצריך לעשות גם עכשיו. יש לנו ממשלת ימין וצריך לעשות את זה. אני אמשיך לעודד ולחזק את ההתיישבות כאן במקום, בדיוק כפי שאבא שלי עשה, ובדיוק שאבותיו עשו. כל מי שמאמין בתורה צריך להיות מאוחד למען ארץ ישראל, לתורת ישראל ולאהבת ישראל. בזה אנחנו מאוחדים כולנו".

יו"ר מועצת השומרון יוסי דגן אמר: "מקדמים בברכה את השר הרב מאיר פרוש, יש לך זכויות אדירות כאן. עשרות אלפי יחידות דיור ביהודה ושומרון ועשרות רבות של אלפי יהודים שמגיעים לכאן בזכותך. אנחנו מחזקים את ידי הממשלה בדברים החשובים שאתם עושים. באנו לכאן כדי להגיד מטרתנו להגיע למיליון יהודים בשומרון. אנחנו מודים לך על העזרה והשותפות, בעבר בנינו יותר וצריך לבנות יותר, כבישים ובתים ולהביא עוד ועוד יהודים לגור בשומרון. הממשלה הלאומית צריכה לתת לנו לבנות יותר. ביחד נעשה את זה. אנחנו מאמינים שהקשר בין הציבור החרדי לדתי הוא חזק ואיתן, כולנו יחד למען השומרון וההתיישבות. אז נדברו יראי השם. כשאנחנו יחד אף אחד לא יכול עלינו".



0 תגובות